DeVerenigingen.nl - Alle verenigingen in Nederland en meer - deverenigingen.nl

DeVerenigingen.nl - Alle verenigingen in Nederland en meer - deverenigingen.nl Tevens ook nieuws en diverse informatieve artikelen omtrend verenigingen.

OVERVIEW

The web site deverenigingen.nl presently has an average traffic classification of zero (the lower the better). We have traversed five pages inside the web site deverenigingen.nl and found two websites linking to deverenigingen.nl.

DEVERENIGINGEN.NL TRAFFIC

The web site deverenigingen.nl is seeing alternating levels of traffic throughout the the year.
Traffic for deverenigingen.nl

Traffic ranking (by month) for deverenigingen.nl

Traffic ranking by day of the week for deverenigingen.nl

WHAT DOES DEVERENIGINGEN.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of deverenigingen.nl Mobile Screenshot of deverenigingen.nl Tablet Screenshot of deverenigingen.nl

DEVERENIGINGEN.NL SERVER

Our crawlers revealed that a single root page on deverenigingen.nl took three thousand seven hundred and three milliseconds to come up. We could not observe a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider deverenigingen.nl not secure.
62.84.241.236

SERVER SOFTWARE AND ENCODING

We found that deverenigingen.nl is using the Apache/2.2.27 (Unix) mod_ssl/2.2.27 OpenSSL/1.0.0-fips DAV/2 PHP/5.3.29 os.

DeVerenigingen.nl - Alle verenigingen in Nederland en meer - deverenigingen.nl

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site states the following, "Als de grootste verenigingen website van Nederland bieden wij u een overzicht van de kwalitatief beste verenigingen in uw nabije omgeving." I noticed that the web site also stated " Onze openbare encyclopedie is het collaberatieve werk van gebruikers waarin honderden verwante onderwerpen aan bod komen." They also said " Ook u kunt hier moeiteloos aan deelnemen."

ANALYZE SIMILAR BUSINESSES

Duyfhuysbuurt Duyfhuysbuurt

Het was weer een zeer geslaagde opruimmiddag in de speeltuin aan de Duyfhuysstraat. Grote opkomst en gezellige borrel na afloop. Iedereen dank voor alle hulp! Volgend jaar eind november weer! Lees verder Schoonmaak speeltuin. Planten gezocht voor plantsoen Duyfhuysstraat. Het wil nog niet zo lukken met de plantjes rondom het speelplein. De plantjes zijn klein en de spelende kinderen lopen er vaak overheen.

Traiteur Pascaline Eeklo - Traiteur Pascaline

Culinair genieten bij u thuis. Maak uw keuze en bestel online. Een eenvoudige handleiding Hoe opwarmen en hoe op het bord te schikken wordt bij afhalen van de gerechten meegegeven, zoals bij de vorige edities. Indien gewenst, kan een online bestelling ook aan huis geleverd word.

Gimnasio Kinexis. Espacio de Actividad Física y Entrenamiento

Cross Training, Taller de abdominales. Fight-Do, Localizada, Circuit Training, Local Pump, Ritmos Latinos, Bachata, Salsa, Pilates. Sala de entrenamiento, musculación. Cintas, bicicletas, elípticos. Surgió como el sueño de un profesor de Educación Física, al que se sumó un grupo de profesionales que día a día se esfuerzan por renovarse, actualizarse y adaptarse a las nuevas formas de entrenamiento.